lavininannesii Selam hanımlaarrr🥰kızım için hediyelik anahtarlık yaptırmak istiyorum. Yaptırıp memnun kalan var mı acaba🤔varsa görseliyle ve fiyatıyla birlikte yazarsa çok sevinirim🙏🏻Şimdiden teşekkürler 🌸
Merhaba10 lavininannesii sakın internetten yaptırma internette gördüğüm kapı süsü 410₺ydi ben 25₺ ye Eminönü’nde kendim yaptım