boncugum_070 Ankara’da hangi devlet Hastanesi’nde doğum yaptınız hangi doktordan memnun kaldınız bilgi verir misiniz özel hastaneler gerçekten çok pahalı
honeyland boncugum_070 Hacettepe ye gidiyorum daha 31+6 haftalığım doğumu bilmiyorum nasıl oluyor üstte kalsın 🌺