ecemcee 6+1 oldum ve bugün doktora gittim. Kese gözüküyor gayet normal boyutta ama bağırsaklarda fazla gaz nedeniyle bebek tam olarak gözükmedi. Doktor normal dedi. Bunu yaşayan var mı?