Babiessss 30 haftalık hamileyim, geceleri bacağıma kramp giriyor ve uykumun arasında sürekli ağrıyor. Magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor sanırım. Haftaya doktoruma sorucam ama şimdilik rahatlatıcı bir şey olabilir mi
NurglBekar Babiessss bende 36 haftalık hamileyim kramp,ağrı ve yanma oluyordu. Magnezyum kramplarıma iyi geldi. Oligofer fol isimli Kan ilacı da ellerimdeki ayaklarımdaki yanmayı geçirdi.şimdilik ayaklarına masaj yaptırabilir ve suya tutabilirsin rahatlatır
Elif5305 Babiessss canım aynı sorunu bende yaşadım malesef süt ürünleri ve magneZyum tüketmeme rağmen .. yapılcak tek şey kendini germe soğuk suya tut bacaklarını ve kramp girdiği an ayağını eşin sana doğru ittirsin malum sen göbisine yapamazsın 😊
AyeglGzkaraKarabulut Babiessss bana öagnezyumu kasılma için verdi ben anlamadım bebek bir yere toplanıyordu rahatsız edici bi şekilde dr sormamıştım hiç son gittiğimde sende sertlik var dedi magnezyum verdi ama doğumda açılmayı engelliyomuş diye duydum 29 haftadayım kasılma olduğu gün içiyorum düzenli içmiyorum
NurglBekar Babiessss hakiki zeytin yağıyla masaj kasıklarda ve kuyruk sokumundaki ağrılara iyi geliyor
Snglsr Ben onu 2 ay cektm neredeyse her gece sabaha kadar agliyordum.parol iciyodm aralikli saatlerle 3 taneden sonra sabaha karsi artk yorgun dusup uyuyordm.magnezyum kalsiyum bilr fayda etmiyordu.sonra birden kesildi.ama denize girdim diye mi kesildi ? Kan ilaclarimi duzgun ictim diye mi kesildi? Su icmeyi arttirdim diye mi kesildi bilmiyorm.ucunude yapiyrom.hamileligimin son ayinda deli gbi uyuyordum.ha bide nane yagi surmustum o da iyi geliyor ama cok yakiyor..bence ya ilaclarini duzenli icmiyorsun ya da suyunu.duzenli kullaninca birkac gunden sonra duzelir diye dusunuyorm
Babiessss Snglsr d vitamini damlasını düzenli kullanmıyorum ama onunla ilgili olabilir mi ? Zaten onun dışında bi de vitamin takviyesi alıyorum düzenli olarak
TubaaTacinik Ahhhh o kramplardan çektiğim 🤦🏻♀️😔😔 gece yarısı oluyor genelde baldırımda ağlıyarak uyanıyorum 😔 pazartesi Doğuma gireceğim diye birşey demedim dün dr a ama çok canım acıyor 😔
Babiessss TubaaTacinik Sağlıkla hayırlısıyla bebişinizi kucağınıza alın inşallah kolaycaaa. Çok zor gerçekten bu bacak ağrısı 😔
Snglsr Babiessss vitaminden oldugunu sanmiyorm cunki ben kullanmiyordum birden gecti bende sasirdim.bide tuzlu suyu dene istersen.insallah gecer cok aciyo bilirim.
Saganak Babiessss ben magnezyum hiç kullanamadım maden suyuyla idare ediyorum uykudan uyandırıyor kramplar içmediğim gün
dryaras7 Babiessss benim de aynı sıkıntım vardı doktoruma söyledim suda eriyen ilaç verdi ve bol bol süt içmemi söyledi kalsiyum eksikliğinden oluyor dikkat et 💕 benimkiler bitti çok şükür inşaAllah seninki de geçer 💐💕
Aniakbulut Babiessss merhabalar, duzenli olarak her gun 1tane muz yerseniz o kramplarin hicbiri kalmiyacaktir 🤗 birebir yasadim bu onerim tecrubeyle sabit yani😊