10 + 1 haftalık hamileyim 20 gün kadar oldu lekenme görmüyorum çok şükür öncesinde kahverengi akıntılarım oluyordu vede doktor progestan vermişti kese etrafında sıvı görüyorum demişti onu kullanıyordum şu ara bıraktım işte.Birde ben 21 Ağustos da oğlumu sağarak vverdigim sütten kestim.İste 25 inden beri lekenme olmuyor .Acaba düşük tehlikem geçmişmidir Vede bu sütten kesme işi galiba iyi geldi. 2 güne kontrole mı gitsem ne var ne yok ogrensem mi yada bı iki hafta daha bekleyip cinsiyet tahmini de aradan çıkarsam mi?