-_LiyuzaMomm Özel hastanede idrar kültürü veren var mı ? Fiyatları hakkında bilgi edinmek istiyorum ne kadar ödediniz ?
ilkgozagrimhavinim -_LiyuzaMomm ben geçen hafta çarşamba yaptırdım. 75 tl verdim. Lökosit 22 çıktığı için istedi doktorum. Sonucu 3 gün sonra çıktı. Üreme saptanmamıştır şeklinde. Oyüzden antibiyotiğe gerek duymadı doktorum. Bol su iç dedi sadece.
Zkskdkdkxk -_LiyuzaMomm evet geçen hafta yaptırdım ve yaparken idrarın ortasını verceksin öyle daha belirgin çıkıyor
Defne74 Ben devlete gidiyorum bakteri lökosit falan yüksek çıktı hafta dr randavum var isterlermi bilmiyorum
Zkskdkdkxk Defne74 eğer enfeksiyon sıkıntısı çekiyorsanız yani tuvaletini var gibi hissedip öyle dolanıyorsanız normal idrar değilde kültür isteyin aynı fiyatlar çünkü bide en azından kültür de detaylı çıkıyor
-_LiyuzaMomm Defne74 bende de 1 aydır enfeksiyon var.ilk önce tek şase ilaç kullandım geçmedi sonrasında antibiyotik kullandım ve dün tahlil verdim yine geçmemiş. Doktorum kültür bakıcaz dedi haftasonu kontrol var gidicem bakalım