3.ncü evladıma gebeyim. 6+3 olduk . Şöyle bir şey var ki ben diğer iki gebeliğimde bu kadar tembel , bitkin , uykucu , aşırı iştahsızlık , herseyden tiksinme belirtilerini çok çok az yaşadım hatta diğer gebeliklerimde çok çalışkandım enerjiktim bunda resmen yatağa bağlı oldum . Ne olabılır acaba sebebi ? Benım gıbı olan var mı ?