Gzdkrkgz 20.haftama kadar mide bulantısı yaşadım ve özür dileyerek söylüyorum ne yesem çıkardım, ilaç da kullandım ama işe yaramadı sonra bir anda bıçak kesiği gibi bitti. Planlı bi gebelik olduğu için öncesinde kan değerlerime çok dikkat etmiştim folik asit kullanmaya 3 ay önce başlamıştım. Çok şükür bebeğimin gelişimi gayet iyi hiçbir sorun yaşamadım, şu an 28 haftalığız ve hâlâ çok iştahsızım yiyebildiğim kadar yiyorum kendimi zorlamıyorum, şu an değerlerim biraz düşük ama takviye kullanıyorum, korktuğum kadar büyük bir sorun olmadı yani. İnşallah sizde de olmaz, çok düşünüp strese girmeyin, sağlıkla alın inşallah bebişinizi kucağınıza 😊