Nazlican1994 Hanımlar virüs nedeniyle doğum yaptıktan sonra odaya ziyaretçi kabul ediliyor mu acaba ? Özelde doğum olacak cuma günü. Bilgisi olan yazabilir mi 🙂
bzly Nazlican1994 ben de özele gidiyorum eşle birlikte anane ve babaneye izin veriyorlarmış sadece. Başka ziyaretçi yasakmış. Ama hastaneden hastaneye değişebilir tabi 🤷🏻♀️
yamacin_annesi Nazlican1994 benim doğum yapacağım özel hastane ziyaretçi kabul etmiyor.Sadece iki refakatçi olucak annem ve eşim
Seda_nrr Nazlican1994 her hastanenin kuralları farklı maalesef.Keşke bi kural üzere olsa hepsi.Benim doğum yapacağım hastane pandemiden bir habercisine gayet ziyaretçi kabul ediyor akşam 9 a kadar.Doktorumdan çok memnun olmasam sırf bu yüzden bile değiştirirdim
Nazlican1994 bzly doğru değişir mutlaka hastaneye göre, en iyisi hastaneyi arayıp öğrenmek teşekkür ederim ☺️
Nazlican1994 Shyla_ktlu neneler ve dedeler olsa iyi olur aslında bakalım bizim hastane kabul edecek mi 🤷🏻♀️
Nazlican1994 yamacin_annesi bizim tek refakatçi kabul ediliyormuş annem kalacak gece yanımda ama öncesinde ziyaretçi kabul edilecek mi kardeşim babam vs. bakalım ne diyecekler
YuvarlanamayanPandaa Nazlican1994 beni doğum yapacagım hastanede akşam 10 a kadar serbest gelmeleri dedi sınırda yok
Nazlican1994 YuvarlanamayanPandaa yaaa aslında neneler ve dedeler olsa iyi olur bakalım benim hastanem ne diyecek. Arıyorum ama hastaneye ulaşamadım akşam tekrar şansımı denicem artık ☺️
YuvarlanamayanPandaa Nazlican1994 maske ve mesafelerini koruyacak kişi olduktan sonra sorun yok zaten gelecek kişilerde belli tahmin ediyorum az çok o yüzden pek sorun etmiyorum tek kişilik oda da olunca rahat
07-02-2019 Nazlican1994 bızde 1 refakatcı war baba gelip bebegı gorcekse o kısıde dısarı cıkcak dendı sezeryan ameliyattayken bıle kımse beklemesın dendı odaya kımse alınmıycak bebekte asagıda gosterılmıyor dendı