AselMavi Evet bu sene hepsi hareketli sanırım dün yüksel onaran a girdim bende asistan nst de kalp atışında falan yükseklik gördü ondan bişey olmaz çok kuduruk belli dedi evet hocam kızsın sen ağır ol biraz diyorum iyice sert tepkiler veriyo dedim 😂😂😂