Hulya_sen Selam hanımlar ❤️Sizlere bir sorum olucaktı dün şeker yüksekliği şüphesiyle kan vermiştim hastaneye ve değerlerim bu şekilde çıktı pek anlayamadım referans dışı diyor .Rica etsem anlayan açıklayabilrmi bu sonucu bana🙏🏻 https://www.hizliresim.com/1c4fv37
Mom6272 Hulya_sen triglycerid vücutta ki yağ oranının ölçümü bildiğim kadarıyla.. tiroid sorununuz var mıydı?
Hulya_sen balbocegim27 evet yüksek çıkmış bayaga fakat ne oldugunu bilmiyorum şekerden dolayı kan vermiştim
Hulya_sen Mom6272 hamileliğimin başında tiroid düşüklüğü yaşamıştm ama okadr önemli bir sorun değil demişlerdi şimdi boyle cıkınca biraz endişelendim🤷♀️