Tahamm47 benim ilk dogumumda 15 dikişim vardı benimde bir al doğum üçüncü hamileligim şuan 22 haftalik ilk doğumda kabız oldum dikişlerim hepsi açıldı tekrar dikiş attirmadim kesi de vardı o yüzden dikiş coktu kendiliğinden kapandı ama baya uzun sürdü kapanması iki ayı buldu ben hep krem batikon ile hergun temizledim günde bir belden aşağı duş aldim