Ogretmenanne Benimde var ve korkuyorum başka doktora mi gitsem kiminle konuşsam nadalat kullanıyor beniğde çok fazla sertleşmem oluyor ve ntsde sancim çıkıyor acaba eksik ilaç mi verdi..Ayy aklım karıştı
Ezeleda Ogretmenanne belki bunyene göre kullandigin ilac daha iyidir bilmiyorumki ama bu sene herkeste bi etken doğum riski var cok zor ya Rabbim sağlıkla hepimizi zamaninda kavustursun evlatlarimiza inşallah