Perican zaten her emzirmeden önce mutlaka onu yaptım canım ama sanırım naprsan yap ilk hafta oluyor biraz yara sonrasında sağıp emzirmeme rağmen ve 3.5 ay emdi daha emmedi 8.5 aya kadar full sağdım şükür yara olmadı inşaallah yine öyle olur en azndan