Sedaarii41 evet canım yaşadıkların sancı. Fakat düzenli oluyorsa normal sancı düzensizlerse yalancı sancı demek oluyor. Şiddetlendiğinde belinden doğru geldiğinde ve süreler sıklaştığında doğum başlamış demek oluyormuş. 😌 şu sıra ben de epey yaşıyorum. 38+4 üm 🙏🏼