Vldn Ben ki cok onem veren birisiyken bu duruma ögurmekten kusucam diye dis fircalayamiyorum kimler boyle neler yapiyosunuz alternatf
Rabis_nt Vldn bende öyleyim hatta kusarım diye korkuyorum 😓 ben çok az diş macunu koyuyorum ve köpürmeyen diş macunu aldım onun biraz etkisi oldu tavsiye ederim 👍🏻
Kumru_ Vldn Bence çok az macun koyun ,ağzınızda köpükleri bekletmeyin belki işe yarar. Bir de normale göre süreyi kısa tutun :)
Nilelif Vldn ağzınızı öncesinde soğuk suyla çalkalayın dil temizliği güzel evet ama bu dönemde fırça yerine dil kazıyıcılarla iş görebilirsiniz mecbur hissediyorsanız
deletedmom162 Vldn Bir tek bende mi macunu yiyesim geliyor (mideniz bulanmasın da ) 🙈😂 sürekli dış fırçalıyorum çok tuhaf bu hamilelik
Vldn Kumru_ Dil temzlgnde zorlaniyrm allahim o an kan beynime sicriyo kendimi o sakinlesdryrm kusmamak icin
Vldn deletedmom162 Ciddimsn demekki bulanti sorunun yok cok sanslisin canim cnku bulanti her neyapiyosam beni oanki durumumdan etkiliyo
mor_menekse1 deletedmom162 😂😂 bn yemek değil de ferahlık verdıği için yapyom sürekli bide normalde de diş ve ağız temizliğine cok önem veren biriyim
deletedmom162 Vldn Çok şükür hiç bulantı yaşamadım 35+6 haftalık bu zamana kadar 1 kere bile mide bulantısı yaşamadım şükür o konuda kendimi çok şanslı hissediyorum gerçekten
deletedmom162 mor_menekse1 Bende 😁 Şimdi daha fazla oldu Eşim ne yapıyorsun bu kadar macunu diye söyleniyor hep 😂
Crcs Vldn kaç haftalık gebesiniz? Şu an 24. Haftadayım o his azaldı. Ilk haftalar doğru düzgün fırça süremedim -ki ben de dikkat ederim- sonrasında eskisi gibi derinden fırçalamaya çalışırken öğürme hissi geliyordu. Şimdi yeni yeni geçiyor 👍🏻
Vldn Crcs evet ikinci hamillegim ilerde geciyo bulanti hssi gecinci suan 7 haftalik gebeyim muhtemelen bulanti oldugu icin ve gebeligin basi oldugu icin boyle oluyor
Hilalkorkmaz Vldn tiksinme döneminde bende öyleydim dusun altında fırçalamaya çalışırdım ama yinede kusardım gün gelirdi fırçalayamazdım ama bir şekilde atlattık çok şükür
Mrc34 Vldn doğurana kadar doğru düzgün fircalayamadim dişlerimi sonuç genelde öğürme kusma oluyordu 😟
Vldn Mrc34 cok zor degilmi yaaa bide kusarken cok zorlanan bi insanim yanaklarima kn sicriyo hatrlamak bile istemiyrm