kubraunler Selam hanımlar 39+6 haftalık hamileyim bu zamana kadar mide yanmasi olmuyordu fakat bugün aşırı şekilde midem yaniyor nedeni ne olabilir sizce?
deletedmom351 kubraunler Bu zamana kadar olmadıysa büyük nimet bu 😂 Mide yanması ilk aylarda başlıyor sizin başlamamış normal yani doğumdan sonra geçiyor muhtemelen sizin şimdi başladıysa Doğuma kadar gider
Irmakgcgn kubraunler bemce yediginiz birsey dokunmustur. Bende 38 olacagim bende de yok. En cok korktugum mide yanmasiydi 😣🤗
Aniakbulut kubraunler ben 38+2 yim baslardan beri deli gibi mide agrisi yasiyorum eger smdiye kdr siz yasamadiysaniz ck sanslisiniz ve bencr kesinlikle yedgnz bisi dokunmustr yoksa bu saatten snra mide yanmasi olmaz