Ebrulog geçmiş olsun 🙏🏻 bendede birçok nodül var düzenli olarak ultrasonla takipteyim henüz biyopsiye gerek duyulmadı sizinkinin boyutu ve şekline göre doktorunuz karar vermiş olabilir tek doktor görüşüyle kalmayın biyopsi gerekirmi diye başka bir doktora daha danışın muayene için devlet hastanesine gitmeniz daha iyi ama devlet hastanelerinde biyopsi pek kolay birşey değil tam belli olduğu zaman biyopsi için uyuşturma yapışacakmı diye danışın yakın zamanda annem oldu zorlu geçti