Sdmrll merhaba bende Aralık ayında doğum yapıcam Allah izin verirse. Yenidoğan çok bir şey almadım, iç atlet olarakta e bebekten 3 ve 6 ay aldım. Yenidoğan kıyafeti olarak 5 ya da 6 takım almışımdır. 03 ay tulum aldım 2 tane. Diğerleri zaten hep küçük geldi bana kalıpları 6 ay aldığım bile var yenidoğan kıyafeti gibi. Uzun kollu iç zıbın falan aldım 9 ay olarak.