Harryer34 Bn gecen hafta tetanoz asısı oldum bu Persembe gunude covıd asısı olcam acaba arasında kac gun olmalı yoksa 1-2 hafta gecmesimi gerekıyor
ilknurd_98 Harryer34 ay her doktor farklı bir tarih söylüyor ben de 2 hafta önce tetanoz oldum perşembe günü covid olucam 2 hafta beklemeyi daha mantıklı buldum kol ağrım falan geçsin diye bakalım 🤷♀️
Aryapoyraz Harryer34 bunu doktorunuza danıstınız mı doktorum covid aşısı olursam tetanoz aşısından sonra 3 hafta gecmesi gerektiğini söylemişti