prensesannem Kızlar doktorum gunde en az 10 defa hareket edıyosa sıkıntı yok demektır dedı. Nasıl olck o anlamadım yanı dıyelım bı kez döndu veya tekmeledı ondan sonra sakin durduktan sonra bıdaha tekmeler dönerse 2 defa mı olmus oluyo. Nasıl sayıyosunz
Cicikus1 prensesannem 37. Haftadayım, doktor fazla hareket alanı yok ama bir kez kaydı sonra tekrar bi dalgalanma bu iki dedi. Iki kez olmuş oluyor yani.
muges44 prensesannem Siz zaten gün içerisinde hareketlerini takip etmiş oluyosunuz, eğer hareketsizlik vs harekette azlık hissediyosanız 2 saat içerisinde en az 10 kere oynamasını gözlemlemeniz gerekir🙂
Eda-5807 prensesannem bende 36+5 im doktor bana hareket alanı az olduğu ıcın hıssetmekte zorluk cekersın dedı eğer hıssetmıypsam karanlık ortama gec saga yat sol elini sola koy 10 kez hareket ettıgını gözlemle dedı eğer hareket edıyorsa 10 kez sıkıntı yok dedı