ecemnas88 ben erken olduğunu düşünmüyorum yanş tercih meselesi tabi ama çalışmaya başlıcam önumuzdekı ay dahada bağlanmaması ıcın sonrasında cunkı ayırmak zor oluyor çevremden şahıtım hem çalıştıgın ıcın cocuk zaten sana bır kırgın oluyor bıde aklı erınce odasını ayırmak cok cok zor olacını dusundugum ıcın sımdıden ayırdım