Kızlar 2.ye catı muyanesi oldum ve gerçekten inanılmaz acıdı ama doktorum pskolojik oldugunu söylüyor ki haklı bacaklarımı sürekli kapatma isteği oluyor bende 😞 Çatı muayenesinde canı benm gibi yanan var mı ? 39.haftadayım dogum cok yaklaştı falan sezeryanda istemiyorum doktorum normal yapabilrsn 2cm açılman var acılıyor yavas yavas diyor.Ama çatı da cok bagırıyorum anlamadım bende