Gorkem97 Esmabbrhan ben yasadim canim ilk haftalarda yasadim hamile olmadan oncede vardi ama hic yok gibiydi gebeliğin ilk haftalarında azdı kabızdım hep cok kotuydu surekli yikadim suyla hep temiz tuttum ustune bile oturamiyordum ama kendiliğinden gitti cok sukur
Sema0638 Vazelini iyice sür meme yaptıysa eğer parmağınla içeri itekle faydasını görüp bana dua edersın
Beno Bende yaşıyorum yaa 😟 bende hep vazelin tavsiyesi aldım hatta saf zeytinyağı ile vazelinden küçük bı fitil yapıp denicem bakalım ne olacak.