Nesli37 mantar oluşmuş olabilir bunun için fitil veriliyor eğer kanama içten değil kaşıntıdan kaynaklıysa korkma ama gecikmeden doktoruna git enfeksiyon daha fazla yayılmadan önle bendede olmuştu kanama görmedim ama feci bi kaşıntı ve yanma vardı krem ve fitille kurtuldum ve bi daha hiç yaşamadım çok şükür