Gamzeyldrm33 Benim prolaktinim yüksekmis ilk baslarda 4-5ay hamile kalamadim.Adetimden sonra da cok fazla lekelenmem oluyordu onun icin kadin doguma gittim cocuk da dusundugumuzu soyledim .Ultrasonla bakti sorun yok dedi daha sonra kan verdim prolaktinim yuksek cikmisti.Doktor süt hormonun suan 8aylik bebegin varmis gibi calisiyo o yuzden hamile kalamiyorsundur demisti.Bir hap verdi icinden 2tane hap cikiyor yarim yarim kullaniyorsun onu kullandim.O ay korunduk ilacta oyle yaziyordu.O sirada progesteron testi yapildi normal cikti.En son sperm testi ile rahim filmi istemisti ki gerek kalmadi sonraki ay hamile oldugumu ogrendim.