Sadecebeyza evet tabi ki sezeryan gelisen komplikasyonlarda ona yapacak bisey yok ondan bahsetmiyorum ki zaten..
doktorun motivesi ve yonlendirmesi durumu var. Ornegin eski doktorum, baska sehirden tasindim, sen hic korkma ben seni normal dogurtucam hic merak etme vs diye cok rahatlatici ve motive edici konusurdu muayenelerde.. burada bana doktorum canin tatliysa hic normale girisme gibi cumleler kurdu. Bence soylenmemesi gereken bisey herkesin cani tatlidir burda hastayi motive etmek ve rahatlatmak kendisine guvenmesini saglamak onemli olan. Bir doktor hastanasina boyle derse normal isteyen hasta bile kendi olan guveni gidebilir. Bu yuzden doktor yonlendirmesi, tarzi tavri cok onemlidir..
Gebeligim boyunca cok farkli doktorlara gitmek durumunda kaldim ne yazik ki pek sabit doktorda kalamadim, dolayisiyla sizde eger gercek bir normal dogum yanlisi doktor gorseydiniz ne demek istedigimi anlardiniz. Cok farkediyor..