Canım illa göbek cıkınca bebek iyi mi demek oluyor yapma gözünü seveyim 😀 doktorun güzel diyosa niye sıkıyosun tatlı canını rahatına bak 🤗 bende 19 haftalık hamıleyım kımse hamılesın demıyo anlamıyo hiç takmıyorum acıkcası bebek iyiyse karın cıkmıs cıkmamıs önemi yok ki