Azra57 doktor cok iyi ben mecburiyetten gittim dogun fiyati hakkinda bilgim yok daha 8+3 hamileym doktor cok ılımlı ilgili ne isterseniz cvpliyo cok nazik ama ultrason cihazini begenmedim ben kapkara gosteriyo net gorunmuyo doktor cok iyi ultrason kötü oyuzden baska doktor bulmak istiyorum