gunesveguney ayy düşün antikorlu olmana rağmen biraz da olsa böyle olmuşsun, gebeler çok kötü oluyormuş ölen de çok duymaya başladım korktum 3 çocuğum olacak ben olmazsam kim onlara güzelce bakabilir deyip vuruldum bugün ilk dozu. Biz eşimle gebe değilken hafif atlattık ama şu an varyantlar türedi üstüne hamileyim Allah hepimizi korusun sana da geçmiş olsun. Delta varyanti peki nasıl geçiriyor ailen? İyiler mi?