Kızlar selam, 12. Haftadan sonra gyno ferro Demir hapına başlamıştım 8-10 hafta kadar kullandım ama hap içemediğim ve bu hap rahatsız ettiği için 22. Haftada bıraktım. 28. Haftada da doktor değiştirdiğimde sidefer toz Demir ilacına başladık yarın 32. Hafta olcam ve bugün sağlıkocağında hemoglobin bakıldı düşük çıktı doktor ilacı değiştirmedi ama kan değerlerin biraz düşük dedi. İlaç kullanıyorum 4 haftadır bunun dışında ne yapılabilir? Siz kan,Demir yapsın diye neler yiyip içiyorsunuz 🙏🏻