Nesegazi EsrSvm dogrudur bizede oyle demislerdi.Ama özelde bilindik biyerde yaptır tüp bebegi ozellikle laboratuvar i iyi olsun.iyi arastir
Mavideniz1 Avokadoo pazartesi çatlatma iğnesi oldum ya ben kasık ve bel ağrım çokk oluyo özellikle ayakta ve yürürken normalmi baskı var bide sanki kasıklarım şişmis
Mavideniz1 BorasMom ay canm rabbim kavuştrsn evladına sordugum sorular hakkında bilgini paylaşirmsn sende ❤
BorasMom Mavideniz1 inşallah😘 ben çatlama iğnesinden sonra 1 2 gün kasığım ağırdı yumurta çatladığı için zaten ben 2.günü aşılama oldum normal sanırım yan etkisi iğnenin ☺️
Avokadoo @Mavideniz1 benim ilk asilamada kasigima cok sanci giriodu ikincide gebeligin 6.haftasinda oldu. Doktora sordugumda kistin var o yuzden demisti. Hani neden olur baska inanin bilmiorm onu
BorasMom Mavideniz1 bende google’den "hızlı resim"sitesine yükleyip orada forum bölümünden kopyalıyıp burada yapıştırıyorum ama başka yolu var mı bilgim yok
Benur ozlmblm erkede sorun varsa asilama pek tutmiyo hic yipranma direk tipbebege gec ben iki asilama bir tuo bebek yaptrdim simdi tupbebek sonucumu bekliyorim
ozlmblm Benur anladım canım zaten doktor dedi ki yüzde 15 tutma olasılığı var tutmazsa tüp bebek bi yaptıralım eğer tutmazsa öyle tup bebek yaptırırız
Mavideniz1 Ruya1106 yok asilama olmadım sadece çatlatma iğnesi oldum ve bugün 9 gün oldu çatlatma iğnesi olalı