asena9 Sabah uykudayken istemsizce gerindim karnımı baya gerdim sırtımın sol tarafına bir ağrı girdi kızlar başına gelen var mı? 23 haftalığım bu zamana kadar hiç böyle gerinmemiştim
asena9 YuvarlanamayanPandaa Yagmur00 evet bebeğin plasentadan ayrılma durumu varmış ve erken doğumu tetikliyormuş diye duydum çok dikkat etmek lazım malesef uykudayken yaptım bende naptığımı farkedince pişman oldum tabi 😩
nevamm1 YuvarlanamayanPandaa Yagmur00 bende 27 haftaligim istemsizce geriniyorum sabah kalkınca çünkü uyumak işkence gibi sürekli aynı tarafa yatınca vücut kendini esnetmek istiyor özellikle bu aralar çok fazla olmaya başladı sabahları kendime engel olmaya çalışıyorum ama çok zor.persembe günü randevum var doktora sorim bi korktum şimdi.
Mlhameliha YuvarlanamayanPandaa bende de oluyor istemsizce ama kendimi zor tutmaya çalışıyorum engel oluyorum ama elinde olmuyor kendiliğinden oluyor rahim büyüdüğü için genişliyor gerilme ondna oluyor sanırım tehlikesi de çok gerilme iyi değil diye bende duydum engel olmak lazımmış ama dediğim gibi istemsizce oluyor
Yagmur00 asena9 ben genellikle sabahları yapıyorum cok ıyı gelıyor du her yerim ayrı agırı oluyo neyse artık yapmamaya dıkkat e dıyim
Yagmur00 nevamm1 sorma ya ne uyukumu tam alabiliyorum ne rahat yatabılıyırım cocuga bısey Olcak dıyeu sırt ustu yatamıyorum sabahları yapıyordum bazen ama artık yapmam