Nurklc38 🙋🏻♀️ Biz kullanıyoruz, gayet memnunum.. Birtek arabanız varsa bagaj küçükse sığmayabilir ama tekerleklerini söküp koyabilirsiniz (kolay sökülüp takılıyor). E-bebekte kırmızı rengini koyuyorlar reyona, bizde kahvesini aldık 🥰 internet üzerinden sipariş verdik, 3 günde elimizdeydi