Bebegim2301 hayır hayır kötü düşünmeyin siz ne yapacaksınız ki . Bu da bir imtihan ben duyunca şükür ettim bol bol beterin beteri var dedim . Elimizden ne gelir ki biz anne olarak çok dert ediniriz mesele evlat olunca Ama Allah bizden daha rahmet sahibi . En büyük rahmet ,derman sahibine emanetler ❤️ amin Allah razı olsun bin kere.