luna55 Önceki doktorum her muayenede renkli bakardı.28den beri gittiğim doktor hiç renkli göstermedi acaba cihazımı uygun değil şöyle bi fotosu olsada odasına koysam diyorum.her doktor 3d bakabilirmi yoksa renksizmi bazılarının cihazı
Nurklc38 luna55 Benim doktorumun cihazı uygun değil mesela canım sormuştum bakamıyor her doktorum cihazı aynı olmuyor
Dilekcnkn luna55 Banada 32 haftaya kadar bakıyordu, ki zaten en son 29 ’da yüzünü net gördüm , şimdi 35 haftalığım dün gittim bakmayınca sordum dedi ki yüzü dönük diğer tarafa o yüzden bakmadım 😊 Belki doktorunda o yüzden bakmamıştır 😊
luna55 Dilekcnkn bu doktorda hiç bakmadım yüzü zaten hep sırtıma dönük acaba o yüzden mi bakamıyo bilemedim yarın gittiğimde bi sorucam
gamzelianne1 cennetkokulum_ devlet renkli gosteriyor ama resmi siyah beyaz veriyor 🙄 o yuzden ozele gittigimde doktoruma soyluyorum sagolsun resim cikartip veriyor
Aysel0707 cennetkokulum_ sen dua et bebege bakıryor bırak renklı ultrasonu😂😂😂tıpıme bıle bakmıyorlar bende senın gıbıydım her ozel hasteneye gıttıgmdr ılk once soruyordum renklı ultran varmı yokmu dıye sende oyle yap ozele gıt parayı vermeden sor de renklı cıhaz varmı yokmu geze geze buldum suan çerçevesnde odasında
Papatya-Kokusu cennetkokulum_ Bir kere gittim bebeği bile göremedim hatta cıktı bile vermedi makine bozukmus rezillik yani bazı yerler 🙄
cennetkokulum_ Aysel0707 özele gücüm yetse de gitsem keşke 😔1 kuruş bile harcamaya kıyamıyorum borç çok
Aysel0707 cennetkokulum_ senı anlıyorum ama suan gıtme daha yuzunu gormem ıcın cok erken bazen yuzunu gostermıyorda benımkıdr gostermedı genede aldım doktor uğraştı 30 oyle olsun bıkere gıt
cennetkokulum_ Papatya-Kokusu niye bu kadar önemsemez devlet hastanesi anlamıyorum durumum olsa zaten özele giderim her annenin hakkı bence hamilelige ait bi hatıra olması