umudunannesiii ya illa bi korkma olucaktır 🙈 ben kan bile verirken korkan bi insanım ama ne bileyim herkes yapıyorsa bende yaparım diyorum şimdi komple uyuyup bi anda uyanıp o karmaşanın içinde kendini bulmakta zor bi pskoloji olur gibi 🥺 mecburiyet olursa o ayrı tabi.Birde bebek çıkınca hemen sakinleştirici yapmalarını isticem ben sakinleştirici yapılınca dikişler esnasında uyuyormuş çoğu kişi