adrmz54 ben ilk 2-3 gün kötüydüm ama geceleri, derler ya zaten hastalık gece vurur diye içten gelen ateşim vardı ama ölçtüğümde 36.5 çıkıyordu, afedersiniz balgamlı öksürük vardı oda 4-5 gün sonunda gitti karabiberli bal yemiştim bir iki kere, zaten sonrasında koku tat gitmişti sabah uyandığımda yoktu. Bugün son günüm sadece derin kokular alabiliyorum kolonya filan inşallah düzelir sizinde biran önce 🙏🏼 O 14 günü düşünmeyin düşününce zaman geçmiyor 🤦🏻♀️