Canım kantaron yağı iyi geliyo bide bebeğini emzirdikten sonra soğanı 2 ye böl gogsune kapat bebeğin bi daha emmek isteyene kadar dursun normalde bebek doğunca hiç emzirmeden yapmak gerekiyormus ben tabi o zaman bilmiyodum ama sonrada yapınca faydası oldu belki sanada bi faydası olur
Şifanın nerden gelice belli olmaz 😇😇 çok geçmiş olsun