Defne34 benim nisa hastanesinde 1 kurtaj birde dogumum var kurtajdan cok memnun kaldım hemsireler falan cok iyi ilgiliydi hep destek olmaya çalıştılar dogumdada kat hemsireleri cok iyi ilgiliydiler ama bebek hemsirelerine 1 tanesi haric hakkımı helal etmiyorum cagirinca 1 saati geciyordu gelmeleri kızım dogdu biz gelinceye kadar emzirmesin demisler aksam 5 te geldiler kizim 11 de dogmustu gelen hemsirede daha emzirmedinizmi dedi saskin saskin birde yani unutmuslar gelmeyi bile ve duyduguma gore hala degismemis suan hamileyim yine nisa hastanesini tercih etmiyorum esenler medipol royale hanıma gidiyorum oh be dedim resmen tamam Derya hanım cok ilgili ama abartisiz 2 saat bile bekledigimi biliyorum royale hanıma daha 2 kere gittim tam randevumda girdim bekleme alanları cok kalabalık degil nisa hastanesi tıklım tıkıs oluyordu ayakta bekledigimi bile biliyorum sadece Derya hanım icin devam ediyordum