35+4 teydik kiii minik kızım dayanamadı ve gelmek istedi 🥰 zaten erken doğum riskim vardı ama çok dikkat ettim . Sancım falan yoktu çok az bi su geldi sonra biraz daha geldi derken acile gittik nst çekildi ama sancım hala yoktu ebe de şaşırdı . Doğum baslamıştı suyum gelmişti sürekli geliyordu. Erken olunda baya panikledim tabi. Sezaryen olmak istedim doktor astımım falan olduğu için ve tahlil sonuçlarıma göre belden uyuşturalım dedi . En korktuğum şeydi ama korkulacak gerçekten bir şey yokmuş . Bebeğimi görmek dünyanın en güzel şeyiydi🥰 şimdi yeni doğan yoğun bakımın da doktorumuz her şeyin yolunda gittiğini söyledi. Biraz daha orada misafir olacak miniğim 🙏🏻 Hayırlısıyla inşallah evimize gideceğiz 8-9 güne ❤️ Allahım herkesin evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin