Sibell0658 Hayalllllll o kadar isimler elendi ki Ben Aymira İstiyordum eşim tutturdu Asya olsun sonra Aymira Asya ya karar verdik bu sefer eşim Asya der ben Aymira ortalık bi tuhaf olur 😂 şimdi ise Asya’dan vazgeçirmeye çalışıyorum aselden emin olmam lazım 😂😂
Sibell0658 fidano rüyamda görmüştüm o zamanlar kainat düşünüyorduk 5 aylıkken kucagimdaydi aaaa dedim sen ne kadar güzel bi kızsın senin adın Asel olsun bence dedim ☺️☺️
Sibell0658 Mermaid-AA Aminn insallah ☺️ normalde Asel o kadar çok ki artık gına gelmişti ama mecbur kaldım gibi oldu Yoksa gönlüm Aymiradan yana
Mermaid-AA Sibell0658 Kulağa çok hoş geliyor bence, ismin çok kullanılıyor olması sizi düşündürmesin. En özeli sizin için sizinki olucak🥰🧿
Guley_ Canım biz doğduktan 3 gün sonra karar verdik erken geldi yaramaz😂 asya lina daha hoş geldi bana 🎈
Tuliy5 Sibell0658 Asel, çünkü sizin için özel anlamı var 🥰 Asya’nın pek bir anlamı yok. Kıta sadece. Lina’nın da anlamı yanlış biliniyor
Sibell0658 Tuliy5 ayyyyy .. Vazgeçemiyorum çok güzel geliyor kulaga ama Allahtan korkumc bi anlamı yok