Melistosum yani benim daha önce şöyle olmuştu 4 ay raporlu oluyorsun çalışamaz raporunu doktordan alıp işyerine veriyorsun bu süre dolunca da sgk dan 4 aylık maaş ödemeni toplu alıyorsun. Bazı firmalar da senin maaşını ödemeye devam ediyor sen madur olma diyr sonra sgk dan aldığın parayı firmaya veriyorsun