Esin26 bana 27+5te teşhis koyulmuştu değerim 85ti ursactive kullanmaya başladım kaşıntılar geçmişti değerim 17ye kadar düşmüştü sonra 34. haftada birden tekrar kaşıntı başladı değer 53e çıkmış tekrar. Bünyem ilaca karşı direnç göstermişti ve 34+3te doğum gerçekleştirildi. Sıkı takip gereken bir hastalık, ben sık sık nst ve usg ile takip ediliyordum. Hem kadın doğum doktorum hem de gastroenteroloji uzmanı takip ediyordu.