elisss_61 merhaba canım, benim doktorum bana sinovac ol demişti ama ben başka 3 doktora daha danıştım hepsi biontech ol varyantlara karşı etkili olan onaylı aşı bu dediler.. makale ve forumlara baktım eşe doşta danıştım 36 haftaya kadar aşı olan gördüm bende 2.doz 34-35 e denk gelir diye ilk dozu 29. haftamda oldum. Aşı olduğum Hastaneye de sordum 3. Trimester de aşı olan çokmuş bebek de antikorlu doğabilir diye ne kadar doğru bilmiyorum araştırmalar sınırlı bildiğiniz üzere. Covid olmaktan iyidir dedim benim eşimin ailesi çok gelip gidiyor eş dost çok burda mecburdum bi nevi haberlerde de ölen gebeleri gördüm e bide hamileyken de corona olmuştum korkuyorum tekrar olmaktan.. tedbir bizden takdir Allah’tan.