Kafam Büyük ihtimal ilaçlardan dolayı aşırı yağlanma oluyor diyorum ama cok sıkıldım artık dustan çıkıyorum hala bi dip saç kokusu sabahı bulmayan bi yağlanma delircem var mı önerisi olan başınıza geldi mi böyle bişey hamilelikte 🤦♀️🤷♀️
Bir_tospik_beklerken Kafam ben yıllardır revox kullanıyorum çok memnunum yağlanma, dökülme, kepek, geç uzama gibi problemlerini kaldırdı
Kafam Bir_tospik_beklerken Bende hiç yoktu bu problem son bi aydır sanki su sampuan yuzu görmemiş gibi saçlarım 😂
Bir_tospik_beklerken Kafam yani bi dene istersen benim ergenliğimde vardı bu problemler. Bi çoğunu denedim ama bu şampuan kurtardı 😅