neslican0644 Halime04 bende 21+2 yim 17.haftadan bu yana kasıklarım ağrıyor yürürken, otururken. Doktora sordum olacak öyle dedi bebek büyüdükce baskı yaparmış. Yine de muayeneye gittiğiniz de danışırsınız.🙂
Mehtap_93 Halime04 evet bende çekiyorum kaç haftadır 22. Haftaya giricem bu ağrılar çok normalmiş bebek büyüyor kasıklara baskı yapıyor ama siz yinede ayaklarınızı sıcak tutun çorap giyin üşütmek ağrıyıı dahada tetikliyor