AseLenaMom Derya3535 Gerçekten mi cm olarak yazıyor Ya kıyafetlerde ondan yola çıkarak olmaz mı acaba dedim 🤷🏻♀️
AseLenaMom elfmoom Benide bu korkutmuştu hep içimde yenidoğan almasak mı fikri vardı 😀 yenidoğan kıyafetleri hep 50 cm 🙄 e bebek ve civilden almıştım bakalım doğunca göreceğiz herşeyi ☺️
AseLenaMom elfmoom Valla yenidoğan takımı 3-4 tane var hastane çıkışıda var ama neyse ki doktor uzun olur ben söyleyim demişti 30.haftalarımda ondan sonra 0-3 ay aldım iyi akıllılık ettim daha küçük almadım hep büyük dolabı 3-6 6-9 9-12 ve üzeri 😂