Kızlar ben dun acile gittim geldim ikiz bebeklerim olduğunu öğrendim 8 haftalik suan ama gece uyandim pijamamda islaklik vardi basta fark etmedim lavaboya gittimde baktimda nerdeyse diz kapaklarima kadar iniyo islaklik ve sadece bacaklarimin arasinda vardi bende koruyorum simdi suyumu geldi yarin doktora gidicem ama simdi acile gitmem gerekirmi acaba korkuyorum