Ozzseda Haftadayım 1 haftadır sol kalçamdan ağrı çekiyorım . Birden bire oldu ve sol ayağımı kaldıramıyorum yürürken çok zorlanıyorum . Doktora gittim magnezyum ilacı verdi bel fıtığı da olabilirmiş başka yapabileceğim bişey yok mu acaba . Çalışıyorum bir de çok zorlanıyorum 😔
KadersizMelek Ozzseda ya banada uykunun arasında oluyor, sağ bacağım kalçama birşey batıyormuş gibi uyanıyorum,gün içinde biraz yorulursam eğer yürüyemediğim bile oluyor,25+4üz
Nelmali Ozzseda 28den sonra basladi bende daha öncesinde bir sorun varsa gebelikle birlikte ağırlaşınca daha belirgin olarak ortaya çıkıyormuş kendinizi yormamaktan baska caresi yok malesef 😔
22anne33 İstirahat etmeni öneririm. Alabilirsen rapor al evde dinlen aynı durumu yaşadım sürekli ayakta çalışıyordum doktorla görüştüm bel fıtığım ilerlemiş 😔
Ozzseda 22anne33 3 gün rapor almıştım dün tekrar başladım işe ama akşam çok kötü oldum . Yataktan kalkarken bile zorlanıyorum . 😏 sizin de böyle olup geçt mi
22anne33 Benim geçmedi gebelik haftası ilerledikçe bebek büyüdükçe ağrı artıyor. 36 haftaya girdik. Bebeğime kavuşmak ve ağrılarımın dinmesi için doğuma gün sayıyorum 😔
Nurseza Ben hamileliğim başında yoğun kalça ağrısı yaşamaya başladım Genelde sırt üstü yatarken çok artıyordu. Büyük ihtimalle hormonlar sebebiyle oldu bir de fitil koyuyorum diye biraz zorlamıştım. Hatta bir gün sabah yataktan kalkıp yürüyemedim. Fizik tedavi doktoru pilates topu üzerinde basit egzersizler verdi. Top üstünde zıplamak sağa sola öne arkaya popoyu hareket ettirmekte kolları yukarı kaldırmak ve omuz üzerinden kolları sağa sola esnetmek . Çok rahatlattı beni . Şimdi doğurdum ve ağrılar da neredeyse kayboldu
Ozzseda Nurseza ne güzel kucağınıza almışsınız bebeğinizi. Doğumun nasıl oldu peki böyle belinde ağrı olanların normal doğum yapması zor diyorlar
Ozzseda KadersizMelek bende yürümekte çok zorlanıyorum yan yan yürüyorum ağrıyla 😔 doğuma kadar böyle devam edecek galiba 1 hafta oldu hala geçmedi
Nelmali Ozzseda geçmiyor 39+3 hala biraz fazla ayakta kalsam sol tarafı kullanamıyorum 😔 dogumdan sonra inşallah